zondag 9 september 2018

dag 7 - 21dagen challenge

Ons doel:
Afvallen, goede conditie, gezonder lijf, meer energie, beter slapen, beter eten, beter functioneren, beter leven en als het ff kan een langer leven in goede of betere gezondheid.

Fotos is Robbert Boekema, Founder and Owner van the Disq

We hebben het gehaald, nee niet de 21 dagen, maar wel een volle week, hard werken en hard trainen. Dat trainen kwam er uiteraard bij, hard werken deden we al 😉

Waar staan we nu? Nou we gaan lekker gewoon door, we merken dat het goed voor ons is, het geeft voldoening en we voelen ons minder schuldig als we in het weekend zondigen, want een gemiddelde training kost ons toch wel een heel rijkelijk deel van de ingenomen kalorieen.

Gisteren, dus zaterdag en voor ons shabbat, had ik een weeg moment en ik moet zeggen, het was 3 dagen te vroeg, maar toch al 1 dikke vet(te) kilo eraf. Als dat de burger geen moed geeft dan weet ik het ook niet meer, maar ik weet het wel dus we gaan moedig voorwaarts, persoonlijk heb ik nog 12K te gaan dus het vertrouwen dat dit gaat lukken groeit, let wel niet mijn gewicht, maar het vertrouwen.

Vandaag was weer een stevige training, een total body workout, alle spieren waren weer aan de beurt en het ging mij persoonlijk dit keer makkelijker af dan ik verwacht had. Hier en daar wat spier gesputter maar ze hielden zich goed, naast het feit dat ik bijna mijn knie verdraaide. 😧
Lilian heeft wat last van haar Vastus Lateralis, maar verder gaat het ook bij haar heel goed. Bijzonder om even op te merken dat dat een spierbundel is waar ik al meer dan 10 jaar last van heb en dat tijdens deze week de pijn als sneeuw voor de zon is verdwenen, dus dat is mooi mee genomen, mijn vewachting is dat het bij Lilian ook weer goed kan komen, anders neem ik het wel weer over van haar, tenslotte ben ik er na al die jaren wel redelijk aardig aan gewend geraakt.😅

Week 2 staat er aan te komen, de nacht roept, mijn wekker meld dat het langzamerhand bedtijd wordt, want ook de nachtrust mag geen ondergeschoven kindje worden in dit hele verhaal anders moeten we weer alert zijn voor de man met de hamer. 

op naar day 8 (week 2), Stay Tuned - Stay Challenged 👍

Geen opmerkingen:

Een reactie posten