zondag 9 september 2018

dag 4 - 21dagen challenge

Ons doel:
Afvallen, goede conditie, gezonder lijf, meer energie, beter slapen, beter eten, beter functioneren, beter leven en als het ff kan een langer leven in goede of betere gezondheid.


Kracht is macht, hoe sterker je lijf is hoe meer je aankunt. Vandaag een beetje een mix gedaan van full body en cardio training.
We moesten even flink op adem komen en dan kom je er achter dat er nog een groot orgaan is die weldegelijk een pufje mee spreekt als het om uithoudingsvermogen gaat.

Ik moest zelf na de 10min. training even een extra rondje door de tuin lopen en heel diep mijn zuurstof te kort bijtanken. Ik sta niet zo gauw met mijn bek vol tanden, ondanks dat het leven mij blijft verbazen, maar achter adem zijn dat is toch wel een fenomeen die ik buiten de Alpen in Zuid Tirol niet vaak meemaak, niet onbekend, niet onbemind, noodzakelijk maar voelt wel een beetje armoedig, arm aan zuurstof, arm aan conditie.

Met een groeiende en opkomende spierpijn op plekken in ons lijf die wij weer gingen ontdekken, hadden we tijdens deze workout eigenlijk geen last.
Hoewel ik niet bepaald opspring van mijn stoel op dit moment, groet ik de dag, welkom ik de nacht met gepast nieuwsgierigheid hoe ik morgen mijn bed uit veer of word het een doffe plof?

--------------------------------------------------------------------------------------
op naar day 5, Stay Tuned - Stay Challenged (y)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten