zondag 9 september 2018

dag 3 - 21dagen challenge

Ons doel:
Afvallen, goede conditie, gezonder lijf, meer energie, beter slapen, beter eten, beter functioneren, beter leven en als het ff kan een langer leven in goede of betere gezondheid.


Vandaag het midden gedeelte van ons lijf onderhanden genomen, buikspieren en rugspieren werden er op een ernstige manier aan herinnerd dat ze mee doen in ons jachtig bestaan.

Onze taille kreeg het eveneens te verduren om aan mijn broekriem duidelijk te maken dat objectieviteit leidt tot een opmerkelijk verhelderende conclusie, nl dat het niet de riem is die te kort schoot, maar dat het gelegen was aan mijn kleiner wordende omgeving, gevolgd door een beperkte gebruik van mijn persoonlijke ruimte .

Onbalans opweg terug naar balans, 10 min. spieren wakker maken die latent aanwezig bleken te zijn, zijn vanaf vandaag weer bij de les, waardoor leven een grotere maar dan meer gezondere ik vertegenwoordigen.
Ik hoop alleen dat we morgenvroeg in staat zullen zijn om onze dagelijkse gang weer te kunnen aanvangen met een geslaagde kluun actie van bed af, met een gentle gevoel van ik leef want ik heb pijn.

op naar day 4, Stay Tuned - Stay Challenged (y)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten