zondag 9 september 2018

dag 1 - 21dagen challenge

Ons doel:
Afvallen, goede conditie, gezonder lijf, meer energie, beter slapen, beter eten, beter functioneren, beter leven en als het ff kan een langer leven in goede of betere gezondheid.
Kijk even mee, Lilian en ik zijn van start gegaan met onze 21day Challenge, we houden jullie op de hoogte, niet van alle details, dus iedere maat en gram, maar wel of we vooruitgang boeken, want samen hebben we een conditie van een gemiddelde sta caravan en zijn net zo soepel als een betonnen muur.

Ik ben nogal kritisch van nature, joh, ja idd 😅
Als het niet werkt meld ik dat eerlijk, maar zoals ik mij nu voel na de eerste 10min first day workout, heb ik de smaak te pakken en verdenk ik het Disq principe ervan dat het gaat werken.

op naar day 2, Stay Tuned - Stay Challenged 👍

Geen opmerkingen:

Een reactie posten