zondag 9 september 2018

dag 6 - 21dagen challenge

Ons doel:
Afvallen, goede conditie, gezonder lijf, meer energie, beter slapen, beter eten, beter functioneren, beter leven en als het ff kan een langer leven in goede of betere gezondheid.


Hallo lief dagboek 🙂

Upperbody was het toverwoord voor vandaag, net zoals gisteren, en ik ben nogal consistent in dingen, ook vandaag geen zin. Maar als je dan losbarst en je stort in het geweld gedruis dan gaat het prima en ben ik meer gemotiveerd dan mijn gedachten voor die tijd wilde laten geloven.

Over geloof gesproken, vandaag was het onze shabbat, dat vieren wij door rust, door overdenking door het opladen van onze fysieke en mentale batterij.
Ik geloof in mijzelf en meer dan ik mij vaak bewust ben, en dat komt omdat ik mijn achtergrond niet verloochen.
Ik geloof niet in toevalligheden, dus niet in Evolutie, maar in planning, hoog en buitenmenselijk intellect design, in gewenst en geliefd en op weg naar een mooiere toekomst die mij over de dood heen laat kijken.

Fysiek wil ik graag die dood nog even een paar jaar uitstellen, vandaar dat wij, Lilian en ikke samen, het monster wat ouder worden heet, lettelijk en figuurlijk te lijf te gaan.

Ik moet gewoon heel eerlijk zijn over sport, en dat is dat het gewoon harstikke gezond is voor lijf en leden en dat het je erg verder de toekomst in draagt op een gezondere en vitalere wijze.

Ik moet ook gewoon harstikke eerlijk zijn over de manier waarop wij dat doen, en dan doel ik op de samenwerking met de Disq.
Het is echt een fantastisch apparaat, het werkt echt omdat het ons laat werken en steeds harder laat werken, gezond grens overschrijdend, en zo wil ik oud worden.

En voor dat dagdeel wat ik straks achter de geraniums doorbreng wil ik dat doen samen met mijn meer dan beste maatje en liefde van mijn leven, maar dan ook zeker samen met Disq.

Mijn bovenlijf voelt goed, ik voel meer dan anders dat zich een romp bevind onder mijn altijd maar nonstop thinking head and it feels terribly GOOD!!!

op naar dag 7, Stay Tuned - Stay Challenged (y)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten